På gång i mitt trädgårdsliv...

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA TRÄDGÅRDEN EFTER ÖVERENSKOMMELSE. HAR ALLTID LITE VÄXTER TILL FÖRSÄLJNING.

OBS!

Flyttat till annan ort. Sidan under uppdatering!




onsdag 21 februari 2018

Flera inbokade busslass och trädgårdssällskap i sommar

Här hoppas jag att grushögen i bakgrunden är borta och på rätt plats.
Nu har jag fått flera bokningar av Trädgårdssällskap som ska komma och titta på trädgården i sommar så nu får jag hoppas väder och kropp är med mig så jag hinner fixa och hålla i ordning. Jag är alltid lite tidsoptimist. Det är ju alltid lite nya projekt på gång här eller växter som ska bytas ut. Håller man på med för stora projekt så går tiden och den vanliga rensningen blir eftersatt.

I år har jag dessutom väldigt mycket fröplantor som jag behöver ta hand om och bara det tar mycket tid. Det blir mycket överskott så något roligt hittar nog besökarna. Jag längtar så till säsongen sätter igång nu när det är vitt, vitt, vitt och jag blir en annan människa när jag får smutsa ner mig och leka ute på min lekplats.

Förhoppningsvis kommer inte myskmadran tillbaka och annat har vuxit till sig.

Återstår att se om det blir klart runt detta och ser ok ut.

Andra sidan av samma rabatt där mycket är nyplanterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar