På gång i mitt trädgårdsliv...

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA TRÄDGÅRDEN EFTER ÖVERENSKOMMELSE. HAR ALLTID LITE VÄXTER TILL FÖRSÄLJNING.

OBS!

Flyttat till annan ort. Sidan under uppdatering!




måndag 25 juni 2018

Välkommen till Trädgårdsgläntan en av Tusen Trädgårdar - 1 juli

Raubritter
 Välkommen till Ljusseveka 8 i Värnamo
1 Juli kl. 10-17 Öppnar jag trädgården

Galen som jag är gör jag om rabatter i torkan mest för att bli av med en del ogräs men också för jag får nya idéer eller habegär.

Trots torkan kan man också se en del växter i blom även om allt är mindre än vanligt och en del växter blivit förstörda. Rosorna blommar just nu och jag hoppas de håller till söndag. Liljor och dagliljor är på gång. Har mycket dagliljor och iris till försäljning bland annat där finns nog något för alla smaker. Nejlikor, rosor, liljor och schersmin sprider doft i hela trädgården så jag hoppas alla som kommer njuter av det som är fint och av dofterna. Projekt är ständigt på gång.

Kaffe och kaka finns på altanen till självkostnadspris ifall man vill ha det.

Borstnejlika 'Sooty' och Toppklocka 'Caroline'

Det börjar bli trångt i rabatterna och många växter måste bort eller flyttas.

Vy från baksidan till en del av framsidan.

3 kommentarer:

  1. This garden is absolutely spectacular! I love the plants and vegetation of this yard! It is so whimsical! Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.

    World of Animals

    SvaraRadera
  2. Wow amazing article dear, I found what I was looking for, thanks for sharing this information

    SvaraRadera
  3. This is a great motivational article. In fact, I am happy with your good work. They publish very supportive data, really. Continue. Continue blogging. Hope you explore your next post
    wordpress
    blogspot
    youtube
    បាការ៉ាត់អនឡាញ

    SvaraRadera