På gång i mitt trädgårdsliv...

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA TRÄDGÅRDEN EFTER ÖVERENSKOMMELSE. HAR ALLTID LITE VÄXTER TILL FÖRSÄLJNING.

OBS!

Flyttat till annan ort. Sidan under uppdatering!




fredag 20 maj 2016

Ny säsong, nya möjligheter och ett nytt inlägg - kanske på tiden?

Ids inte rensa bort förgätmigejen
Inför den kommande säsongen tänkte jag att det nog är bäst att jag uppdaterar denna blogg om jag överhuvudtaget ska ha den kvar. Den tid jag får över är jag är nog mer för att vara ute och fixa än att sitta framför datorn tänker jag, eller så är det bara som jag ursäktar mig.

 Lite som blommar just nu i trädgården. Pioner och rhododendron är på gång, likaså Iris av den lägre sorten. Äntligen kom lite regn idag, men det gjorde även snäckorna (och sniglarna) som insåg att restaurangen öppnat för säsongen. Nu är jakten igång både vad gäller sniglar och ogräs och jag vinner aldrig.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar