På gång i mitt trädgårdsliv...

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA TRÄDGÅRDEN EFTER ÖVERENSKOMMELSE. HAR ALLTID LITE VÄXTER TILL FÖRSÄLJNING.

OBS!

Flyttat till annan ort. Sidan under uppdatering!




torsdag 16 februari 2012

Ingen favoritväxt - men ibland faller jag ...

...för Hemerocallis - Daglilja. Oftast är det när jag varit i Skara, konstigt va? Det är nåt i luften där tror jag. Det är ingen växt jag prioriterar, ingen jag sår, ingen jag planerar inköp av (mer än de jag bokade sist jag var i Skara då, men de har jag ju redan glömt vilka de var),och det är definitivt ingen växt jag läser om! Hur kommer det sig då att de växer på fler och fler ställen i trädgården? Och när jag tittar igenom mina foton så finns det ganska många bilder på just Dagliljor. De måste ha planterat sig själva helt enkelt!


























1 kommentar:

  1. Har väl 3-4 olika dagliljor och ska INTE ha fler för jag blir ju inte påverkad av andra!
    ;-) /evab

    SvaraRadera