På gång i mitt trädgårdsliv...

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA TRÄDGÅRDEN EFTER ÖVERENSKOMMELSE. HAR ALLTID LITE VÄXTER TILL FÖRSÄLJNING.

OBS!

Flyttat till annan ort. Sidan under uppdatering!




fredag 13 april 2012

Efter flera dagars slit med kvickrot och annat elände

Vill jag se lite blommor. Egentligen är trädgården ganska tråkig nu om man jämför med sommarbilder, men jag gläds desto mer av det som blommar och på fotona ser man inte allt det torra och gråa. Rensning av jobbigt rotogräs som kvickrot, kirskål, revsmörblommor är ganska otacksamt arbete för man vet att det är tillbaka innan man vänder ryggen till och snart har man ingen kontroll. Jag undrar hur det kommer se ut i sommar, om jag hinner få bukt på det eller inte. Men det är ett senare problem och nu är nu. Klicka upp bilderna så ser ni namnen.











1 kommentar:

  1. Härliga bilder och vad gäller din rensning förstår jag. Revsmörblommor och kirskål invaderar var och varannan rabatt här med, suck.

    Förresten kärring kan du vara själv. ::))

    Kram Kerstin

    SvaraRadera