På gång i mitt trädgårdsliv...

VÄLKOMMEN ATT BESÖKA TRÄDGÅRDEN EFTER ÖVERENSKOMMELSE. HAR ALLTID LITE VÄXTER TILL FÖRSÄLJNING.

OBS!

Flyttat till annan ort. Sidan under uppdatering!




tisdag 5 januari 2010

Tjenare bloggen - min nya vän?


Eller inte alls...för vad ska jag skriva här egentligen. Jag har redan hjärnsläpp, hur lyckas alla som bloggar? Citat, dikter, tänkvärda ord och påståenden och inte minst en massa läckra bilder.


Ok, en trädgårdsblogg ska det vara i alla fall, det förstår man på namnet, tror jag. En del annat kommer den nog handla om med när jag kommer så långt. Men nu ska jag bara fundera på vad jag ska börja med.


Tar gärna emot tips och idéer för hur man får detta att funka.

Nu när det snöar som värst ute längtar jag som mest till våren och då är det bra med något som gör att man kan tänka på annat.

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla va roligt att du också börjat blogga:)) Jag är rätt så ny på det här med men det är bara att köra på:)) Allt är ju en fråga om tycke o smak vad det gäller utformningen av en blogg. Du kan om du vill "bara" skiva som i en dagbok eller lägga in foton och skriva en kommentar bara du bestämmer vad du vill och inte vill:)) Lycka till/Monne

    SvaraRadera
  2. Glömde ju att tala om att jag gillade fotot jättemycket, en sådan där underbar vinterbild/Monne

    SvaraRadera